Identitet

Visuell identitet, redesign, payoff, foto, web og design for Melhus Bakeri.

Løfte

Symbolet eller logoen er den samme, men kjennemerket er forsterket og mer markert. Logo-bokstavene i navnet Melhus Bakeri er nå runde – for å gjenspeile de runde formene i produktene. 

Profilen er lettfattelig og intuitivt og enkel i bruk – med nye friske farger som er hentet fra kaker, brød og bakerverk.

Hverdagslykke siden 1914

Prosjektet har vært et samarbeid med alle de ansatte i Melhus Bakeri som har vært med i prosessen. De kom med innspill, ønsker og forslag. Det resulterte i en payoff – eller løfte; ‘Hverdagslykke siden 1914’.

ÆESTOLT bevegelsen, Melhus Idrettslag og Melhus Bakeri.

Drømmen var å ha et sundt brødet – og resultatet ble et brød bakt på spelt; en gammel kornsort som har vært dyrket i 10.000 år. Spelt har større næringsverdi, smaker mer enn hvete og har mykere gluten som gjør at mange har lettere for å fordøye gluten

Fotoglede

Takk Lars, for verdens lengste og beste lunch!


Nysgjerrig på hvordan vi kan samarbeide?

Se alle prosjekter >