Hverdagsmagi Deles

Magien skjer når bedriftene selv oppdager sin unike identitet. Den har jo vært der hele tiden.

Referanser

Mange tror at kommunikasjon og reklame handler om å «rope» eller å skille seg ut. Vi tror på verdi– og identitetsbasert kommunikasjon.

Siden tidlig 90-tallet og første generasjon desktop publishing har vi jobbet med hele spekteret av tjenester knyttet til design, reklame og medieproduksjon. Vi har gleden av å ha mange gode referanser.

 

Logo, strategi og identiteter

Visuell identitet til en bedrift eller organisasjon handler IKKE om viktigheten av å skille seg ut i markedet – eller å lage eller skape et ønsket image utifra en trend eller en markedsanalyse. Visuell identitet starter først og fremst om å vite hvem man er.

En logo er bedriften sitt kjennemerke. Ordet «logo» kommer av gresk, «det skrevne ord». Hva er en god logo? Hvordan skal den se ut? Dynamis har troen på at symboler og logoer skal ha være forankret i bedriftens unike identitet.

Vi jobber alltid sammen med kundene sine i identitetsprosess. Målet er å sammen finne eller oppdage det unike dna‘et, fingeravtrykket eller signatur. Når vi har funnet dna‘et eller identiteten ser vi alltid at dette handler om verdi og sannheter. Dette blir fundamentet og basisen som vi utvikler en visuell profil logo- og profilprogram. Under følger et utvalg av logoer og identiteter som vi har utviklet.

Identitet, logo og payoff for Hogna Brygg.

Identitet, logo og payoff for Rypetoppen Adventurepark.

Logo, identitet og web for Infotrend

Redesign av Melhus kommmune sitt kommunevåpen, våpenskjold og designelementer. Les mer om prosjektet her.

Identitet og logo for Kolbotn Osteopati.

Identitet, design og logo for Eidsmo Kjøtt AS. 

Figurer, logo, identitet og webdesign for Hans Bollandsås – Hans Music™. 

 

Logo, identitet og web for Stückrath. 

Logo, identitet og web for LIN – Luke International. 

Logo, identitet og webdesign for Melhus Auto. 

Redesign av logo for Melhus Fotball med underbrands klubbkonsept #ÆESTOLT . 

Redesign av logo med underbrands for Sivilingeniør Godhavn AS. 

Identitet, logo og redesign for Bjerkan Stav Advokatfirma AS.

Identitet, strategi, logo og webdesign for Melhus Regnskap.

 

Identitet og  logo for Prolyd.

Identitet, logo og design.

Identitet, strategi, logo redesign, payoff for Meglerhuset Nylander.

Identitet, logo og design og webdesign for Advokatfirmaet Johansen.

Identitet, web, strategi, logo, payoff og webdesign for Borgund Folkehøgskole.

Identitet, logo og design for Staur.

Identitet, strategi, logo, payoff og webdesign for NB Gruppen.

Identitet, strategi, logo, payoff og webdesign for Fredly Folkehøgskole.

Identitet, strategi, logo, payoff og webdesign for Rødde Folkehøgskole.

 

 

Webdesign

Dynamis utvikler komplette nettløsninger fra enkle hjemmesider til mer komplekse nettløsninger. Vi benytter oss av ulike CMS-system. En stadig større andel av nettbruk foregår nå på mobile enheter. Derfor designer og utvikler vi nå våre webløsninger med responsivt design – dvs. at nettsiden er mest mulig brukervennlig for akkurat den skjermstørrelsen dine kunder bruker.

Alle våre webløsninger blir optimalisert for best mulig treff på søkemotorer. Vi mange år har vi også utviklet kampanjer i ulike sosiale media. Her er noen eksempler.

Profil, logo, design og nettside for Borgund Folkehøgskole.

Nettside for Tannhelse Melhus.

#Markedsføring med sosiale medier

Vis frem din bedriften eller din merkevare på en ny og spennende måte med 
Instagram. På få sekunder kan du enkelt få respons på bilder, eller korte filmsnutter man legger ut, enten i form av Likes eller kommentarer. Riktig bruk av Instagram kan også gi økt trafikk til nettsidene dine.

Ta kontakt i dag for en gjennomgang på hvordan du enkelt kan bruke Instagram som markedsføringsverktøy?

 

 

  Ta kontakt med oss for en demo og et uforpliktende møte.